Je to Poršák a né Porše
Alan si půjčí peníze od matky, aby si koupil holčičí verzi sporťáku Porsche. Charlie si z něj utahuje, bývalá manželka má dojem, že Alana dost finančně nevysála, a matka ho donutí k protislužbě, jít na večeři s dcerou jejího přítele.