Dej si česnekové kuličky
Alan vypisuje šek na alimenty pro bývalou manželku Judith. Pak se ji vydá i s Charliem navštívit, aby jí dal sošku žirafy, kterou kdysi vlastnoručně vyrobil, když spolu chodili. K jeho překvapení mu otevře dr. Melnick, pediatr, který je v županu.