Čichni si ke stojanu na deštníky
Charlie s Alanem se rozhodnou, že si pojedou užít do Las Vegas. Judith jim to zakáže, a navíc Jake, kterého chtěli vzít s sebou, začne zvracet. Z cesty sejde.