Režie: Andrzej Dragan. Mám rád úzkost. Rád to interpretuji a dívám se na to. Vytvořit něco v této neobvyklé době, kdy obsedantní úzkost prožívá celé lidstvo, mi proto přišlo obzvlášť zajímavé.