Režie: Mariusz Trelinski. Fascinuje mě polyfonie umělců. Nepamatuji si, že bychom někdy zpívali společně. V naší zemi je to velmi vzácné. Jsme rození sólisté a najednou jsou slyšet všechny hlasy.