Virus mě zastihl na Sicílii při natáčení nového filmu. To mi umožnilo sledovat tragédii i hrdinství Italů z první ruky. A také úchvatné sicilské jaro. Čas, který se na chvíli zastavil, jako by zde měl úplně jiný rozměr. Můj snímek vzdává hold Sicilanům.