Jak ošidit čas
Když Clarence zjistí, že dokáže ovládat čas, slíbí si, že své „schopnosti“ bude používat jen k dobrým účelům. Jediný den ve škole však představuje pro jeho předsevzetí velké úskalí. Ocitá se totiž před závažným rozhodnutím.