Příběhy z Mardrynie
Po přečtení knihy o tajemném zvířecím společenství je Clarence inspirován natolik, že shromáždí místní zvířata a vytvoří vlastní zvířecí svět, aby potěšil kamaráda Percyho. Nedovede však Percy hru až příliš daleko?