Kaktus svobody
Clarence nakreslí komiks do školních novin, který se stane mezi dětmi obrovským hitem. Když ale zakročí naštvaní rodiče a zcenzurují „hrubý“ humor, musí Clarence svou uměleckou vizi obhájit.