Výslech
Pan Reese zjišťuje, že jeho milované auto někdo potřísnil omáčkou s masovými koulemi. Vytahuje svou starou policejní čepici a pověřuje Clarence, aby mu pomohl vést vyšetřování a dostat viníka.