Rostlinní tátové
Pani učitelka Bakerová rozdělí děti do dvojic kde se z nich stanou rodiče rostlinky. Sumo a Clarence zjistí, jaké je být správný rodič, Jeff místo hnojiva nakoupí hračky a Chelsea a Kimby se navzájem lépe poznají.