Supl
Poté, co si paní Bakerová vezme nečekaně den volna, zastupuje ji náhradnice, která má problém divokou třídu zvládnout. Brzy se ze školního dne stává chaos a je na Clarencovi, aby vrátil paní Bakerovou tam, kam patří – tedy zpátky do třídy.