Bububu
Clarence provede místní děti svým podomácku vyrobeným strašidelným zámkem. Chelsea mu pak navrhne, aby vyrazili do strašidelného zámku středoškoláků, kde se budou doopravdy bát. Když ale celá partička na cestě špatně zahne, ocitne se jinde.