Želví hučka
Při četbě poněkud zmatené esemesky paní Bakerová omylem zadá třídě jako téma víkendového projektu „želví hučku“. Děti se marně snaží pochopit, co to vlastně znamená. Pak přichází čas prezentace a Clarence, Jeff i Sumo jsou nuceni improvizovat.