Ztracený v supermarketu
Při výpravě s mámou do supermarketu Clarence odhaluje, jaké dobrodružství může skrývat zboží v regálech i jaké úklady jsou obsažené ve slevových kupónech. A netýká se to jen uličky číslo 5.