Jak skoulet oslavu narozenin
Vše je hotovo k oslavě Jeffových narozenin v Papa Petey’s Pins and Pies. Jenže tu má oslavu i Gilben, který tak vezme Jeffovi vítr z plachet. Ještě víc pak Jeffa naštve, když se oslavy mají spojit do dvojité narozeninové party.