Ošklivá nemoc
Následkem plnění stále náročnějších výzev Clarence pro pobavení dětí sní pět set vajec natvrdo. Ale postupně je mu pořád hůř a hůř, až jsou nakonec děti znechucené a nechtějí s ním nic mít.