Balanc
Paní Bakerová představuje třídě nového žáka, který má místo ruky hák a jmenuje se Balanc. Clarence se chce s novým spolužákem skamarádit, a to bez ohledu na Balancovo hrubé chování a uštěpačné poznámky vůči ostatním dětem.