Cajunskou krajinou
Andrew Zimmern míří na jih, aby prozkoumal cajunskou krajinu v Louisianě. Od jelítek po zázvorové koláčky, polévku s mořskými plody nebo srdce divočáka, zkrátka cajunská krajina má bohaté zdroje jídla a z minulosti francouzské recepty.