Dálnicí podél pobřeží Pacifiku
Andrew projíždí nejmalebnější dálnicí v Americe, aby ochutnal mořské plody. Cesta ho zavede k lovení ryb sliznatek, sní slizké reprodukční orgány mořských ježků a popase se na šťavnatých měkkýších.