Po stopě jižanského grilování
Andrew jde po stopě jižanského grilování. Sní stařené hrudí v Atlantě, játrové knedlíčky v Leesville v Jižní Karolíně, hašé z mývalů v Hullu v Georgii a navíc si udělá během cesty pár nových přátel.