Výlet po Route 66
Andrew se vydává po historické a slavné Route 66, aby podél ní prozkoumal legendární jídla. Na své cestě pojí kaviár veslonosů, vyzkouší rančerskou dresinkovou sodu, a dokonce je v porotě při venkovním vaření telete.