Úžasná řeka Mississippi
Andrew Zimmern sleduje stopy Marka Twaina podél řeky Mississippi, aby ochutnal americké dědictví od jídla k jídlu. Vyzkouší žabí stehýnka na nákladní lodi, loví divoké kachny a učí se umění kotlíkového koláče s bažantím masem hlubokého Jihu.