Ve stopách Lewise a Clarka
Andrew si užije hojnou kuchyni pacifického severozápadu, když jde po stopách Lewise a Clarka. Ochutná pacifické mihule, shání se po jedlých svijonožcích a sklízí mořskou sůl během tohoto kulinářského dobrodružství.