Το καταφύγιο των άγριων πεταλούδων
Ο Πιτ κατασκευάζει έναν θεραπευτικό χώρο στα δέντρα, για μια οικογένεια που λειτουργεί ένα θεραπευτικό κέντρο στο Οχάιο.