Το εργαστήριο του Άι Βασίλη
Στην έρημο της Καλιφόρνιας, ο Πιτ δωρίζει σε μια οικογένεια ένα δεντρόσπιτο, που είναι σωστή χριστουγεννιάτικη χώρα των θαυμάτων.