Το μπανγκαλόου της μαύρης αρκούδας
Ο Πιτ κατασκευάζει ένα δεντρόσπιτο με γυάλινους τοίχους για παρατήρηση αρκούδων, σε ένα ξενοδοχείο της αγροτικής Πενσυλβάνιας.