Κόντι: στα παρασκήνια
Οι τέσσερις σύζυγοι επικεντρώνονται στον Κόντι. Αποκαλύπτουν τον λόγο που έγινε πολύγαμος και ποιες ήταν οι σκέψεις του όταν συμφώνησε να μιλήσει δημόσια για την παράνομη ζωή του.