Εξομολογήσεις
Η Μέρι δεν έχει ξεπεράσει το ότι έπεσε θύμα απάτης και αποφασίζει να κάνει ψυχοθεραπεία με την Τζανέλ με την ελπίδα να μπορέσει να λύσει θέματα που την απασχολούν εδώ και καιρό.