Η Μέρι προσπαθεί να επανορθώσει
Οι Μπράουν ετοιμάζονται για τη Χαβάη, όμως η Ρόμπιν ανησυχεί που θα ταξιδέψει με ένα νεογέννητο. Στο μεταξύ, Μέρι και Τζανέλ συνεχίζουν την ψυχοθεραπεία.