Ενεχυροδανειστήρια και προνόμια
Μέρι και Κόντι προσπαθούν να ξαναβρούν έναν κανονικό ρυθμό ζωής μετά την αποκάλυψη της απάτης. Στο μεταξύ, η Άσπιν επιστρέφει σπίτι, όχι όμως στο σπίτι της μητέρας της.