Τα πράγματα δεν ξεκινούν καθόλου καλά όταν Μέρι και Τζανέλ οργανώνουν το γεύμα των Ευχαριστιών μαζί ως μέρος της ψυχοθεραπείας που σκοπό έχει να βελτιώσει τη σχέση τους.