Fresh Meat
Ο Τόμπι έπρεπε να βοηθήσει τα κορίτσια στο αστυνομικό τμήμα, αλλά εμφανίζονται στοιχεία που προκαλούν έκπληξη και είναι σε δύσκολη θέση.