The Melody Lingers On
Καθώς αρχίζει η δίκη της Άλισον, η άλλοτε σίγουρη βασίλισσα δεν είναι πλέον σίγουρη για τη μοίρα της, καθώς η μαρτυρία αποκαλύπτει τα ψέματά της.