Welcome to the Dollhouse
Η ‘Α’ διασκέδαζε παίζοντας με την Άρια, την Έμιλι, τη Χάνα και τη Σπένσερ, αλλά τώρα αυτοί τους επιφυλάσσουν το μεγαλύτερο παιχνίδι μέχρι τώρα.