Run, Ali, Run
Ενώ η πόλη του Ρόουζγουντ προσπαθεί να επανέλθει στην κανονικότητα, τα κορίτσια — και ειδικά η Άλι — δεν είναι καθόλου καλά μετά το τελευταίο ατύχημα.