How the 'A' Stole Christmas
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και το Ρόζγουντ ευθυμεί, εκτός από την Άρια, την Έμιλι, τη Χάνα και τη Σπένσερ, που δεν έχουν και πολύ γιορτινή διάθεση.