Red Marauder
Μετά από μια επίθεση σε σταθμό ηλεκτροπαραγωγής, ο Άλφι, ο Ντέιβ Μπόι και η Μάρθα βοηθούν τον Τρόι να αποκαταστήσει την κοινή γνώμη για τους PWEs.