Silver Birch
Με τον γιο του κλειδωμένο λόγω ενός ξεσπάσματος, ο Πάτρικ προσφέρει στον Άλφι ένα τεράστιο χρηματικό ποσό με αντάλλαγμα τη βοήθειά του.