Many Clouds
Αφού η Τζέσικα φτάνει αιμόφυρτη στο κατώφλι του, ο Πένιγουορθ ανακρίνεται από τον Αζίζ και αργότερα κλιμακώνει την έρευνά του για να βρει απαντήσεις στο άσραμ.