Don't Push It
Για να βοηθήσουν τα πράγματα με τη Ζάρα και τον πατέρα της, ο Άλφι και ο Ντέιβ Μπόι αναζητούν μια κρυμμένη, επικίνδυνη φυλακή στις Εβρίδες.