Rhyme 'n' Reason
Ενώ ο Τόμας και η Μάρθα αγωνίζονται να προχωρήσουν, μια απροσδόκητη επίσκεψη από την Πατρίσια περιπλέκει ακόμη περισσότερο την κατάσταση.