Highland Wedding
Καθώς η πόλη βυθίζεται στο χάος που προκαλείται από το νανούρισμα, ο Άλφι και η Μάρθα εισβάλλουν στο L7 για να σώσουν τον Λούσιους και τον υπόλοιπο κόσμο.