Βουτιά θανάτου και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα αεροσκάφος F8 Crusader, το κάμπριο του Φράνκλιν Ντ. Ρούζβελτ και ένα κουπόνι που συνδέεται με έναν κατάσκοπο.