Η γέννηση του Μίσιγκαν και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά τη γέννηση μιας Πολιτείας, μια επική καταστροφή και έναν αγώνα που άλλαξε τον κόσμο.