Η φάρσα του Χιουζ, και άλλες ιστορίες
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα διεστραμμένο στοιχείο, μια εκρηκτική εισβολή τρωκτικών και ένα ψεύτικο παιχνίδι φούτμπολ.