Η μυστηριώδης σάλτσα και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά ένα ηρωικό άλογο, ένα γαστρονομικό μυστήριο και τη μάχη ενός δρομέα με την πολιομυελίτιδα.