Ψευδείς ειδήσεις και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν εξετάζει ένα πατριωτικό περιστέρι, έναν έξυπνο απατεώνα και την πραγματική ιστορία πίσω από τον Θείο Σαμ.