Περιπέτεια στους αιθέρες και όχι μόνο
Ο Ντον Γουάιλντμαν ερευνά μια αεροπορική περιπέτεια, μια ανατριχιαστική θεραπεία και έναν αγώνα δρόμου προς τα αστέρια.