Διαμάχη 100.000 δολαρίων
Τέσσερις οδηγοί αγωνίζονται για έπαθλο 100.000 δολαρίων στην τελική κούρσα του ράλι, όμως μια τρομερή διαφωνία απειλεί το πρωτάθλημα.